Boekhouder Den Haag
Bent u op zoek naar een boekhouder in Den Haag? Ons administratiekantoor helpt u met het vinden van een geschikte accountant voor uw boekhouding.
Of u nu startende ondernemer, ZZP’er of een doorgewinterde zelfstandige bent, onze diensten zorgen ervoor dat u op de enige juiste manier uw administratie bijhoudt.
Meer dan 500 ondernemers kiezen al voor onze accountants.
– 15 jaar ervaring –
De Boekhouder Delft heeft mij veel tijd bespaard. Naast het beginnen van een nieuwe onderneming had ik weinig tijd voor administratieve lasten.
Ik ben jong begonnen met ondernemen in de horeca en ik deed eigenlijk alles altijd zelf. Totdat ik opeens ontzettend veel brieven van de belasting op mijn deurmat kreeg. Gelukkig heb ik toen meteen de keuze gemaakt om een goede boekhouder te zoeken en die heb ik ook zeer zeker gevonden!
Vorig jaar ben ik begonnen met dropshippen. Vandaag de dag heb ik 4 goedlopende online webshops. Gelukkig kan ik via deze boekhouder veel van het papierwerk doorsturen, zonder dat ik er veel tijd aan kwijt ben. De kosten haal je er dan ook makkelijk uit.
Waarom u kiest voor onze boekhouder of accountant in Den Haag.
Veel gestelde vragen aan onze boekhouders.
Natuurlijk zit er verschil tussen de boekhouding van een ZZP’er en die van een grotere onderneming. Bij het uitzoeken van een geschikte boekhouder kijken we daarom ook allereerst naar de hoeveelheid aan administratie en welk budget u voor handen heeft. Wij selecteren op basis van deze criteria een boekhouder of administratiekantoor in Zeist uit ons netwerk die het best bij uw wensen en benodigdheden past. De gemiddelde kosten zijn rond de € 1000 per jaar, exclusief BTW.
We werken niet uitsluitend met offertes. In tegenstelling, wij zoeken liever het persoonlijke contact. Uit onze meer dan 15 jaar ervaring weten we hoe belangrijk het is om een goede band te hebben tussen boekhouder en ondernemer. Daarom gaan wij graag telefonisch het gesprek met u aan, zodat we op basis van uw behoeftes een kennismakingsgesprek kunnen inplannen tussen u en een boekhouder of administratiekantoor. Vaak zijn onze boekhouders overigens bereid om hiervoor op locatie te komen, mocht u niet in dezelfde stad wonen. Het kennismakingsgesprek is natuurlijk geheel vrijblijvend.
- STAP 1: Telefonisch contact
- STAP 2: Kennismakingsgesprek
- STAP 3: Bedenkingstijd
- STAP 4: JA? Wij gaan voor u aan de slag
Dit kan verschillen; het is mogelijk dat u dit namelijk maandelijks, per kwartaal of op jaarbasis moet doen. De keuze wordt vastgesteld door de Belastingdienst. Onze boekhouders en accountants zorgen er in ieder geval voor dat dit voor u op tijd wordt gedaan, zodat u geen enkele deadline mist. Zo voorkomt u ook direct dat torenhoge boetes door verstreken aangiftetermijnen zich opstapelen.
In veel van de gevallen juist niet. Dit komt omdat wij een goede onderhandelingspositie hebben opgebouwd met boekhouders die werkzaam zijn in andere steden. Hierdoor zorgen wij altijd voor de beste en eerlijkste prijs voor onze klanten, ook al is deze partij wellicht niet direct met ons verbonden.
In principe sturen wij geen offertes voordat we telefonisch contact hebben gehad, omdat de tijd en de kosten voor het bijhouden van de administratie onwijs veel kan verschillen tussen verschillende ondernemingen. Neem daarom eerst contact met ons op, zodat wij op basis van uw verhaal het beste aanbod kunnen doen.